Search This Blog

Monday, February 1, 2010

Kenapa dia semakin menjauh....????

Aku sedih...Dia makin menjauh...Bila dia tukar jabatan dan tukar jawatan, dia makin menjauh...Aku kecewa sebab aku baru je ye, baru je mula merapatkan diri dgn dia...Kenapa jadi begini...??? Adakah kerana status "in a relationship" aku tu, atau kerana gmbr lama aku yg tak semanggah tu...???

Bkn kerna gmbr tersebut...Aku yakin tentang perkara itu...Hbs tu sbb ape...??? Kenapa kau makin menjauh, kenapa bila dah berjawatan baru terus nak menyombong...??? Apakah kau tak perasan selama ni aku suka sgt kat kau...Ish, ish, ish...Kenapa ek mesti mcm ni...??? Kenapa la di saat-saat kau dah sekufu dgn aku jadi pulak perkara mcm ni...??? Aku kecewa ok...Aku tak berani nak bertanyakan hal ni kat kau...Aku takut nanti kau perasan pulak aku ni syok kat kau...Owh...Aku benci dgn perasaan mcm ni...

Aku mengaku mula2 kenal tu aku buat taktau jek kat kau sbb aku dengar ko tu songsang orgnya...Tapi lepas aku confirm kan balik dgn kau, baru aku tau ko sebenarnyer normal...Berdoa ok aku fikir smpi mcm tu sekali...Ni sume kwn aku punye psl sbb dia menabur fitnah psl kau...Hehehehe...

Tapi, hari ni aku gembira ok sbb kau sudi nak chat lagi dgn aku kat facebook...Aku ingat kau dah lupekan aku...Yeay, yeay...Tapi, knp kau suka aku letak gmbr aku yg buruk tu...??? Knp...??? Ko takut org lain ngorat aku ker...???? Ko mmg suka buat aku perasan!!!!!

2 comments:

Azie Ziedazzle said...

Salam cat..
Ni rupanya blog dia huhu.. takpe luah je kat blog ni, a good therapy u know hehe. Samala saya pun, klu tak post something kat blog selang sehari rasa tak sah! I dah add u dlm follow list i. Hv a good day ok!

Nadeyah H said...

babe, apekah status terkini? aku musykil ok.