Search This Blog

Thursday, February 4, 2010

Kecewa!!!! Frust!!!! Mencik!!!!

Aku frust ni!!!! Aku kecewa sgt...Knp...???? Tadi aku sempat singgah kat facebook Encik H tu...Ade komen2 rakan2 dia la kan cam bese...Aku rase dia dah ade calon kot utk jadi girlfren dia...Calon dah ade cuma mgkn dia tak berani nak disclose jek...

Hati aku berdebar2 jek bila baca komen kengkawan dia...Apsal aku nak frust tak psl2 ek...Padahal, Encik H tak pernah ckp pun dia syok kat aku, btl tak...???? Aku consider ni sebagai kes terpencil la kan sbb aku syok sendiri kat dia...

Benci btl...Org yg aku suka mesti dah yg punyer...Aku menyampah la...Smpi bila la nak mcm ni...Nak posting jauh2 la dari dia..Biar dia tak dgr khabar berita aku dah!!!! Mencik!!!!*17 ribu kali*

12 comments:

Azie Ziedazzle said...

Eh sabar2.. jgn pasal kumbang sekor bunga dah nak lari jauh2.. kita org pompuan ni kena maintain ayu ok!

HuSkY PiNkY said...

sayang...rilex2...tu tandanya ko dah jatuh cinta..biasala perasaan tu..apsal ko tak kasik hint jek..

RiEz said...

huhu nape ko tak terusterang kat die farah oiiii

Missing Cat said...

alamak azie, kumbang yg seko ni stok kumbang yg berkualiti...sbb tu la bila tak dpt kecewa ok...

aiza, jatuh cinta tu mmg mudah ye...aku taknakla bg2 hint ni...nnt kang aku kecewa...

rieha, terus terang hapenyer...kang kena rejek, mane nak letak muka...tqkmo la...

Nadeyah H said...

Babe, aku keliru ok.. apekah? Yang mana satukah status terkini?

Missing Cat said...

Babe, dgn penuh rase sedar diri, aku percaya ye aku bknla calon pilihan atau feveret dia...Hehehehe...Anggap jela panggilan telefon temph hari hanya secara kebetulan sahaja...Aku consider aku syok sendiri jela...Supaya tidak kecewa dikemudian hari..:(

Nadeyah H said...

Dont worry babe, pencarian masih belum berakhir... ada ramai lagi princes charming kat luar yang ko belum jumpa...

Signorina Syima said...

dah tak de istilah perigi cari betina... at least u will get the truth.. biar sakit sekarang... jgn sakit kemudian...

Lee said...

Hi Missing Cat, I love your callsign. I was at Ziedazzle's place noticed your callsign, thought your cat missing, ha ha.
Nice blog you have.
Incidentally I am not, will not have Facebook or Tweeter....this Blog da chukup...keeps me occupied.

You stay easy and have a nice day, Lee.

BeMiE said...

jangan la posting jauh sangat.. kat sini ada.. ngeh ngeh ngeh

Anonymous said...

Cik Farah...

Papepun... teruskan usaha anda...
Mungkin En H pun pemalu untuk berterus terang seperti anda..

Miss H

Lee said...
This comment has been removed by the author.